English
Pozivamo vas na izvedbu performativnog eseja koji istražuje poetike nadzora toplinskim snimanjem. Efemerna priroda topline i nastojanja njezinog mjerenja za lokalizaciju opasnosti oslikava žarišta žutom, narančastom i crvenom bojom i tako prikazuje vizualizaciju podatkovnih točaka koja efektivno “svim tijelima daje nejasnu ljudsku morfologiju kojima je, u konvencionalno vidljivom svjetlosnom snopu, nemoguće razlikovati pokazatelje roda, rase ili klase… te uzrokuje normalizaciju nadzora pošto sva tijela pod njegovim pogledom djeluju isto.” (Lisa Parks). Ovaj performativni esej postavlja pitanja o korištenju vizuala, govora i topline.
U predmetu Kyllo v. SAD (2001), Vrhovni je sud presudio da je za termalno snimanje potreban nalog za pretragu, pošto otkriva previše intimnih detalja unutar zidova domova kao što su “točno vrijeme u kojem se gospođa kuće kupa” (Justice Scalia). Esej će secirati povijesne i suvremene primjene termalnog snimanja kako ga koriste SAD, u kojima je pravo na privatnost zajamčeno standardom “razumnosti” u odnosu na tehnologiju koja se koristi, te je zato u stalnom stanju promjene.
We hope you come out and get hot with us.

Maya Simkin radi u Londonu, Chicagu i na WWW-u. Zanima ju pomoć umjetnicima, intervjui, značaj vizualne i zvučne kulture za politiku, izrada vlastitog kiselog kupusa i umaka, knjige i papir, te suradnja s drugim dragim ljudima.

Riley Cavanaugh je umjetnica iz Chicaga. Rad joj je trenutno fokusiran na istraživanje legalnosti, humora i estetike raznih tipova nadzora i prikupljanja podataka kao i “zaštitu” od istih. Uživa u prikupljanju iskrivljenih slika s Google Street View-a, organiziranju događanja i neprekidnim pokušajima učenja novih stvari.

Sri – 8.8.2018, 20:00 hacklab01, AKC, Pierottijeva 11, Zagreb

Ulaz slobodan

Hacklab01 je projekt AKC Attack i financijski je podržan od strane Ministarstva kulture RH, Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, te Zaklade Kultura nova.