“Na [FAKIju] je nastupio čitav niz grupa koje su nastale u Zagrebu spontano, a od kojih mnoge nisu preživjele te prve dvijetri godine. Mnoge su nastale ad hoc, u tom trenutku, ali se pokazalo da je taj festival, i njegove prve tričetiri godine, bio inkubator koji je pružio priliku za prvi veći, medijski jače praćen rad mnogih ljudi koji su danas postali aktivni sudionici kazališnog mainstreama. Među njima su redatelji Oliver Frljić, Anica Tomić, Miran Kurspahić, glumci Dejan Krivačić, Maja Katić, i brojni drugi.(Iz: “Dodana vrijednost civilnom sektoru”, Vatroslav Miloš i Antonija Letinić, Kulturpunkt, www.kulturpunkt.hr/content/dodana-vrijednost-civilnom-sektoru)
Cilj festivala je okupiti što veći broj nezavisnih studentskih kazališnih skupina s namjerom da demonstriraju svoj rad jedni drugima i publici. U Hrvatskoj postoji par festivala alternativnog kazališta (Eurokaz, PUF, SKAZ…), ali nijedan od njih nije neprofitabilan već funkcioniraju na potrošačkoj bazi. Za razliku od njih mi bi pokrenuli niskobudžetni festival koji bi osigurao nastup i prezentaciju grupama koje su izrazito slabo zastupljene u medijima, a mislimo da zaslužuju pažnju.
Organizatori su kontaktirali čitav niz kazališnih djelatnika i skupina tog profila te su dobili pristanak i potporu slijedećih:
Alba (Zagreb), Ana Monroe (Ljubljana), Batleri (Zagreb), Belvedere (Rijeka), Bez ambalaže (Zagreb), Bijesne gliste (Zagreb), Dr. Zdravković i Pacijenti (Pula), Fraktal Falus Teatar (Split), Gotovac Tomislav, Gromky teatar (Ljubljana), Marković Jelena, Menerik (Pula), Meta (Zagreb), Not your bitch (Zagreb), Rubikon (Rijeka), Schmrtz teatar (Zagreb), dramska družina SKUC (Zagreb), Stojsavljević Vladimir Vaki, Tatjana Tomić, Torpedo (Murska Sobota), Trigees (Zagreb), U.B.I. (Zagreb), XXL (Beograd).
Prostori koji su, za sada, osigurani za održavanje festivala su SKUC, Autonomna tvornica kulture ATTACK (Heinzelova 33) te gradske ulice i trgovi.
U sklopu festivala održavale bi se različite radionice, video projekcije i okrugli stolovi, a želja je organizatora izdati i kazališni fanzin koji bi predstavio sudionike festivala, a imao težnju da se razvije u periodično izdanje koje bi pratilo zbivanja na alternativnoj i underground kako domaćoj tako i stranoj sceni.