Attackova tvornica poziva vas na prijavu za radionicu 3D animacije – program Zbrush, koja će se održati od 13.- 15. travnja i to 13. travanj od 17 – 20, a 14 i 15.04 od 14 -17.sati.
Sudjelovanje na radionici je besplatno, a prijave obavezne na slijedećem linku: goo.gl/iUinY1 zaključno sa 11. travnjem
ZBrush je aplikacija za 3D modeliranje i teksturiranje i sluzi kao digitalna paralela klasičnom kiparstvu. Plan radionice je predstaviti ZBrush kao program za brzo skiciranje 3D objekata te demistificirati produkcijski proces za video igre. Kroz radionicu prolazimo kroz fazu skiciranja, modeliranja, teksturiranja i izbacivanja modela u Unity 5 aplikaciju.
Radionica u trajanju od 3 dana bi bila segmentirana na:
1. Dan – Introdukcija u korisničko sučelje ZBrusha i uvod u terminologiju
2. Dan – Modeliranje prvog objekta te teksturiranje
3. Dan – Brza retopologija te eksportiranje modela, sa svim asociranim mapama za korištenje u igrama
Cilj je da polazinci radionice se osjećaju sigurno u korisničkom sučelju ZBrusha, nauče rapidno skicirati svoje ideje, te da nauče bazičnu terminologiju u produkciji 3D objekata za igre i animirane filmove.

Voditelj radionice je Filip Ugrin
Filip Ugrin, MA student animacije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Radio je animacije za klijente poput edda i trenutno surađuje sa Adriatic Animationom DvaaDva na više projekata. Ima pozadinu u razvoju igara i interaktivnom dizajnu i uvijek eksperimentira sa novim pristupima u proizvodnji sadržaja. Trenutno istražuje machine learning, A i sve proceduralno.

Imaš nadopunu, ispravak, bolje fotke, galeriju / video / dojam? Klikni ovdje i javi nam!