Autonomni kulturni centar Attack u sklopu projekta Attackova tvornica organizira radionice koje će se održati tokom listopada, studenog i prosinca u prostorima bivše tvornice Medika u Pierottijevoj 11. Program se sastoji od pet radionice: radionica stop animacije, radionica audio inženjeringa, radionica Vj-inga i mapiranja, radionica oblikovanja svjetla i likovne radionice. Radionice su potpuno besplatne, a svi zainteresirani/e mogu se prijaviti na mail: akc.attack@gmail.com s naznakom za radionice, zaključno s 20. listopadom. Projekt Attackova tvornica realiziran je uz financijsku podršku Ministarstva kulture republike Hrvatske, Grada Zagreba – Gradskog ureda za kulturu obrazovanje i sport, zaklade Kultura nova i Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.


RADIONICA MAPIRANA I VJ-INGA
Radionica je usmjerena na razne tehnike i pristupe VJ-ingu i projekcijskom mapiranju i na taj način je otvorena za sve početnike/ce bez potrebe poznavanja određenog software. Cilj radionice je proći cijeli proces jednog VJ-ing performansa, od ideje, stvaranja scenografije, video klipova pa do samog nastupa. Metode rada temelje se na teoretskim uvodnim predavanjima o različitim Softwareima i hardwareima koji se koriste u samom procesu stvaranja. Drugi praktični dio radionice obuhvaća razradu ideje, crtanje skica, izrada i postavljanje scenografije, izrada video materijala, metode mapiranja projekcija, metode i software za live video mix. Radionica završava zajedničkim video performanceom svih polaznika/ca na jednom od večernjih programa u klubu Attack.
Voditelj radionice: Goran Goldin

RADIONICA AUDIO INŽENJERINGA 
Program radionice sastoji se od upoznavanja i obuke polaznika/ca sa svim potrebnim zaduženjima ton majstora kao i dio producentskih i studijskih tehnika.
Koncept radionice temelji se na praktičnoj primjeni glazbenih instrumenata, audio komponenti i producentskih tehnika putem kojih se obrađuje sva područja audio inženjeringa i primjene glazbene opreme kao i razglasnog sistema.
Predviđeno trajanje radionice je pet radnih sati dnevno u ukopno šest dana. Radi lakšeg svladavanja pojedinih cjelina, radionica je tematski podijeljena. Svaki dan obrađuje se određena cjelina bitna u audio inženjeringu.
1. dan : teoretsko upoznavanje sa opremom kluba, postavljanje glazbenih instrumenata na stage (binu) te ozvučivanje istih.
2. dan : rad na FOH mixeru ,audio mix (tonska proba)
3. dan : priprema i snimanje benda
4. dan : produkcija snimljenog materijala i opća upoznavanja sa softwareom za produkciju
5. dan : završavanje mixa i rekapitulacija radionice
Cilj radionice je pružiti priliku polaznicima/cama da se okušaju u ovoj grani vrlo bitnoj za funkcioniranje glazbenih događanja i produkcije, s namjerom da, ukoliko je to moguće, svoje neformalno obrazovanje nastave u klubu Attack! tokom godine.
Polaznici/e će po završetku radionice imati priliku čuti ishod svog rada u zadnjih pet dana te ocijeniti dali se žele nastaviti usavršavati u području audio inženjeringa.
Voditelj radionice: Igor Ivanković 
RADIONICA STOP ANIMACIJE

Stop animacija koristi stvarne statične objekte unutar prostora, kadra kojima manipulira u vremenu kako bi stvorila iluziju dinamike, pokreta. Postoje mnogi tipovi stop-animacije, obično nazvanih po mediju koji se koristi za stvaranje iste, od kojih bi se obradilo nekoliko tipova. 
1. Lutkarska animacija uključuje stop animaciju lutkarske figure u interakciji sa izgrađenim okolišem, scenom. Unutar lutke se najčešće nalazi metalna armatura, kostur, koji održava njezinu nepomičnost i omogućava odmjereno pomicanje njezinih zglobova. 
2. Kolaž animacija koristi dvodimenzionalne dijelove materijala poput papira i tkanine za izradu scenografije, likova. Likove sačinjene od više dijelova pomičemo po kadru. 
3. Plastelin koristi figure od gline ili sličnih rastezljivih materijala. Unutar figura, slično kao i kod lutkarske animacije, može se nalaziti armatura radi lakšeg postavljanja lika u željeni položaj. Figure mogu i u cijelosti biti izrađene od plastelina.
4. Objekt animacija koristi postojeće predmete kao figure, za razliku od ostalih vrsta animacije gdje ih namjenski izrađujemo. Grafička animacija kao podvrsta koristi postojeće grafičke materijale, kao što su novinski isječci ili fotografije.
Cilj radionice je savladavanje navedenih tehnika stop animacije te njihovim kombiniranjem stvaranje zajedničkog kratkometražnog animiranog filma trajanja do 15min. 

LIKOVNA RADIONICA
Cilj radionice je interaktivna edukacija, razvijanje kreativnosti, učenje o primjeni materijala i upoznavanje s nekonvencionalnim medijima (kao što je underground strip ili “reciklirane” instalacije). Na ovoj radionici obrađivati će se tehnike i postupci Land art-a.
Land art, Earth art (termin skovao Robert Smithson), ili krajobrazna umjetnost je umjetnički pokret u kojem su krajolik i umjetničko djelo neraskidivo povezani. To je oblik umjetnosti koji je nastao u prirodi, koristeći prirodne materijale kao što su zemlja, stijene (pijesak, šljunak, kamen), organski mediji (stabla, grane, lišće), i voda. Često se kombiniraju materijali kao što su beton, metali, asfalt ili mineralni pigmenti. Skulpture nisu postavljene u krajoliku, bolje rečeno, krajolik je sredstvo za njihovo stvaranje. Radovi se često nalaze u prirodi, daleko od civilizacije, ostavljeni da se mijenjaju i propadaju u prirodnim okolnostima. Mnogi radovi nastali u takvim uvjetima su prolazni, nestaju u prirodi i sada postoje samo kao video zapis ili fotografija. U sklopu ideje Land arta postoji i kategorija umjetnosti pod nazivom site-specific skulptura, dizajnirana za specifičnu lokaciju.
Ova radionica bavit će se umjetničkom intervencijom u prirodi uzimajući prije svega u obzir ekološki aspekt. Mjesto održavanja biti će u šumovitom krajoliku. Šuma pruža velik izbor materijala za likovno izražavanje. Drvo, kamen, voda, zemlja, biljke… Zadane teme po kojima će se radionica voditi biti će: totem, paukova mreža i fotografija. Totem će poslužiti kao inspiracija za skulpturu, paukova mreža za ambijentalnu instalaciju ili neki vid trodimenzionalnog crteža. Fotografija je završni produkt radionice gdje je krajolik scenografija za predmete koji nisu namijenjeni da ostanu u prirodi ili gdje je zabilježen neki dio krajolika, čiji je sadržaj kolažiran ili kompjuterski manipuliran.
Izabrane teme su smjernica polaznicima/cama koji će uzevši u obzir koncept land arta biti slobodni u ostvarivanju svojih radova. Osim zatečenih materijala koristiti će se metal (žica), konopi, prirodni pigmenti, glina, tkanina…
Svi radovi će biti dokumentirani fotografijom i izloženi na završnoj izložbi u galeriji Siva. 
Voditeljica radionice: Ivana Zubović

RADIONICA OBLIKOVANJA RASVJETE
Radionica oblikovanja rasvjete namijenjena je svima koji se žele upoznati sa osnovama dizajna koncertne i kazališne rasvjete. Kroz pet dana predavanja i praktičnog rada u skupinama, polaznici/ce će imati priliku naučiti postavljati, programirati i upravljati rasvjetom. Radionica je podijeljena na dva djela, teorijski i praktični i pruža mogućnosti da polaznici/e nauče osnove rasvjete i izraze svoju kreativnost u dizajnu rasvjete. :
Tematske cjeline radionice
Uvod u svijet rasvjete 
Tipovi reflektora, temeljne zakonitosti i odnosi u rasvjeti, regulacija tj. kontrola rasvjete, dmx protokol, programiranje, temeljne zakonitosti u elektrotehnici i sigurnosne mjere su samo neke od tema koje će se obraditi u uvodnom predavanju ove radionice. Cilj je da polaznici/e dobiju osnovne teorijske pojmove o oblikovanju svjetla, tehnici kako bi s određenim znanjem lakše mogli/e se snalaziti u praktičnom djelu radionice koji se odnosi na postavljanje rasvjete i dizajnu svjetla.
trussing, ploting, rigging i struja
Polaznici/e će se na drugom danu radionice, pod stručnim vodstvom, imati priliku baviti sastavljanjem aluminijskih konstrukcija za vješanje rasvjetnih tijela (truss), osnovnim slaganjem plana rasvjete (light plot), vješanjem i namještanjem reflektora (rigging) te spajanjem struje za iste. 
Zrake, Boje, Intenzitet
U prvoj vježbi kroz praktičan rad i primjere cilj je upoznati polaznike/ce s temeljnim zakonitostima izvora svjetla. Koristiti će se različiti tipovi reflektora za postizanje željenog efekta, isključivo neobojeni izvor svijetla. Na taj način polaznici/e se upoznaju s vrstama reflektora, optikom i intenzitetom svjetla. U drugoj vježbi, koristit će se obojeni filteri (gelovi). Cilj je ukazati polaznicima/cama kako koristiti obojeni izvor svjetla za stvaranje ugođaja, korekciju svjetla i isticanja boja na sceni. 
Inteligentna Rasvjeta i programiranje
Inteligentna rasvjeta u koju spadaju robotizirana rasvjetna tijela, kompleksan su i tehnički zahtjevan dio koncertne i kazališne rasvjete. Nakon kratkog predavanja o inteligentnoj rasvjeti, slijedi vježba u kojoj će se programirati i upravljati inteligentnom i klasičnom rasvjetom. 

Dizajn Rasvjete u praksi 
Podijeljeni u grupe polaznici/e će imati priliku osmisliti, postaviti, namjestiti i programirati rasvjetu za zamišljeni program u Klubu Attack. Bilo da je to koncert, predstava, performans ili izložba, polaznici/e će imati priliku napraviti svoj dizajn rasvjete koristeći se svim rasvjetnim tijelima i kontrolnim pultom.
Voditelj radionice: Andrija Santro

Imaš nadopunu, ispravak, bolje fotke, galeriju / video / dojam? Klikni ovdje i javi nam!
Skip to content