Na izložbi slika Franka Bušića održanoj početkom 1999. u Attacku dolazi do incidenta: nezadovoljan Bušićevim umjetničkim izrazom, član Attacka Filip Biffel odlučuje se na “destruktivan umjetnički čin” te jednu od slika para nožem. Od samog incidenta i Bušićeve tužbe protiv Attacka zbog nanesene “duševne boli”, zanimljiviji su bili medijski osvrti koji su uslijedili. Tekstovi o ovom događaju izlaze u Večernjem listu (18.02.1999.), Slobodnoj Dalmaciji (19.02.1999.), Areni (04.03.1999.) i Hrvatskom slovu (12.03.1999.). Novinski napisi o Attacku većinom nastavljaju senzacionalistički trend započet medijskim praćenjem “afere” s “anarhistima i lezbačama” u Hebrangovoj 21. Članak u Areni naslovljen je “Drogirani student likovne akademije nožem jeizrezao moju erotsku sliku!” i opremljen fotografijom“uglednog splitskog slikara” u odijelu i kravati, “sa suprugom, apsolventicom Likovne akademije, i jednoipolgodišnjom kćerkicom”. Večernjak ide korak dalje,pa u naslovu članka – “Marihuana pod Sorosevim ‘blagoslovom’” – uopće ne spominje incident, već djelovanje udruge praktički svodi na kršenje zakona, koje izravno povezuje s jednim od tadašnjih Attackovih donatora. Hrvatsko slovo piše o “akademskom vandalizmu”u “tvornici sugestivna naziva”, gdje “pogonski inženjeri” snose krivicu za “nesposobnost nadziranja mladih posjetitelja, osobito pripadnika zagrebačke punkscene”. Autor posebno “znakovitom” smatra činjenicuda je rasporena slika “biblijske tematike”, a članak zaključuje pitanjem: “Bliži li se vrijeme provjetravanjadimom marihuane ispunjenih prostorija u Držislavovoj12?”
Jasno je da u ovom periodu mediji Attack prikazuju kao mjesto koje predstavlja prijetnju građanskim, obiteljskim, pa i kršćanskim vrijednostima. Spominjanje “Sorosa” cijeloj priči implicitno daje i protu-državni ton, a Attack svrstava u redove nepodobnih stranih plaćenika”.